Lite kort

Här kommer lite kort från midsommar som firades i borgstena, lika mysigt som alltid!

Det börjde med dans runt midsommarstången. De flesta hade ätit där men vi grillade lite fläskfile hemma innan vi åkte dit.



Så fick vi jordgubbstårta och kaffe


Sen var det dags för tipspromenad och lite lekar
Som vanns av lag4!! Mitt lag!!
 

Bildbevis att vi hade sol och uppehåll!! Inget regn här inte


Martin lekte discodj och Olivia hängde vid baren


På kvällen var det dags att tända grillen som även värmde gott och höll knotten borta


Vi åkte hem vid elva och då hade jag och martin velat åka hem i ca en timma... Men inte barnen dom hade så skoj och sen blev det ju disco med blinkande ljus och altt!! Man kan väl inte åka hem då.....
Måste säga att jag är imponerad av barnen dom var ganska många men knappt inget bråk alls, lekte och hade roligt mest hela tiden. Och besvikna för att det nu är ett helt år kvar till midsommar!

Mina midsommarjejer


Nu är det dags att jobba lite här hemma och vara glad mot gubben min som vaknat på det sura sidan idag..... Det är nog inget som är bra idag! Fast han borde vara glad för han ska ta föräldrapenning veckan som kommer och har där med börjat sin sommar ledighet!!

Förresten blev vi inte till salu av kommunen... Om det är bra eller dåligt vet jag inte men det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Tror du jag saknar en äkta svensk midommar eller??!!



JAAAAAAAAAAAAAAAA!



Vi får försöka komma ner nästa år.

Men snart kommer vi! Ska ni följa med till djurparken en dag? Tror min kusin och hennes barn också ville följa med. Det blir ju första veckan då eftersom ni lämnar oss sen och bara åker iväg! hi hi :=)



Puss & Kram

2009-06-23 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback