jahopp

Här händer det inte så mycket.
Vi har varit och handlat nu med alla andra hundra miljoner människor!!! Usch att alla alltid ska handla dagen före någon afton!! (även jag) Samma visa varje gång.. Nästa år ska jag handla i förväg.. visst visst!!

Ikväll blir det nog lugnt.

Imorgon ska vi iväg och fira midsommar med några andra familjer i en lada, himla mysigt.
Vi äter hemma först sen drar vi och dansar runt midsommarstången och firar som bara den!

Nu måste jag gå och packa upp varorna som vi inhandlat idag innan Martin kommer  in och ser att jag hamnat vid datorn...

Ha en underbar midsommar allihopa

Ps: Anna vi saknar er oxå... MEGA mycket!! Men snart ses vi. Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni e =)

Ha nu en riktigt fin midsommar! Här firas ju inte den traditionen. Det saknar jag såååå himla mycket.



Jepp! Nu ses vi snart =) Tjohoooo!!!!

Puss & Kram

2009-06-18 @ 22:00:35
Postat av: Tarja

Handlat har jag oxå gjort idag. I ullared!!! hihihi

2009-06-19 @ 00:47:38
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Tarja

händer inte så mkt på din blogg heller hihihi

/// din inte så jättenyktra lillasyter

2009-06-21 @ 01:42:52
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback