Helgen

Helgen har varit jätte bra och jätte varm!! Jag har inte orkat sola för jag blir såå svettig men visst är det härligt med fint väder!

Igår var vi på kalas och inflyttningsfest hos min lillasyster Vilket var jätte trevligt!! Först var barnen med sen skickade vi med dom med mormor, våra barn sov hos farmor och farfar.

Kusinerna bus


Bella i morbrors hatt


Sen blev det ju som vanligt både sing star och gitarr hero när våran familj umgås...
  

Syster duell


Min systers sambo mattias har vi inte fått med på detta än.. Han tittade på och diggade musiken, eller???


Jag körde igår men hade hur kul som helst! Var hemma klockan halv tre på natten efter att kört Syster Helena och maken Urban till Grand där dom skulle lyxa till det och sova inatt och sen körde vi hem lillebror.. Fast allt var ju på vägen hem.. iallafall nästan. Kul var det på vägen hem oxå med dessa fyllosar!! he he!

Idag har i vart slöa och jag lite bakfull fast jag inte drack hur det nu kan komma sig?? Men jag har vart trött och haft ont i huvudet idag och inte kan det vara vätskebrist efter all ramlösa som jag drack igår! Konstigt! Man kan bli bakfull fast man inte dricker alkohol!!
Vi har iallafall varit istan och handlat och ätiti på mc donalds.
Sen har det mest vart och slöa, jag tog mig i kragen och gick en promenad kände att jag behövde det! Nu ska det ätas grillat som min man som vanligt fixar.. Han är så gullig!! Fast igår när han var lite på lyret var han inte lika gullig...

Dags att käka, hoppas att alla haft en trevlig och solig helg!!

Kommentarer
Postat av: ButButter

Goa bilder :P

2009-06-29 @ 16:04:38
URL: http://butbutter.tk
Postat av: OLESSIA

sötnosar

2009-06-29 @ 17:07:21
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: tarja

Kan tyvärr följa med. Joibbar till tio... Men tack för frågan.

2009-06-29 @ 22:43:37
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback