God morgon

Här sitter jag och njuter av tysnaden!! Alla sover utom jag, kunde inte sova längre än till åtta, kanske är det vädret som man inte vill sova bort??

Nu har jag satt på en maskin tvätt och haft lite egentid vid datorn. Snart ska jag ta mig en morgonpromenad i solen!!

Igår var på almenäs med jobbet och åt lunch och jag blev så chockad av alla som var röda efter solen!! Inte alls försiktiga utan bara låg och pressa fast dom lyste som röda kräftor!!
Ja jag älskar solen och att sola men lite försiktig måste man väl vara.

På kvällen igår hade mina barn otroligt roligt för grannen hade sina barnarn här två tjejer i samma ålder som våra tjejer. Så det lektes och fnittrades ända tills halv tio. Men dom ska leka hela dagen idag med, hade dom tänkt. Det är rätt fantastiskt hur barn kan hitta varandra så lätt.

Nu är det någon som tassar där uppe så jag ska gå och se vem det är som vaknat.

Hoppas ni får en underbar dag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback