Fredag

Idag är jag lite trött fast jag åkte hem tidigt igår efter att vi haft en trevlig kväll på lilla torget. Ätit och drukigt gott med trevligt sällskap!
Tyckte först att det var skönt att åka hem men när jag vart hemma en stund blev jag danssugen... men det var ju ingen ide. Det var bara lägga sig och sova!

Nu på morgonen har jag och tjejerna vart och köpt present till någon som snart fyller år!!
Snart ska vi ätaungsbakad falukorv, hungrig är jag!!
Efter maten ska jag och tjejerna åka till tjejerna i familjen ryhd, vilket ska bli såå trevligt, såklart!!

Senare i eftermiddag ska jag åka och jobba ett par timmar. sen blir det att fira helg!

Efter idag har jag bara två arbetspass kvar sen blir det SEMESTER!! Om ni visste vad jag längtar!

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Tarja

hmmm Undrar vem det är som fyller år snart...

2009-06-26 @ 17:16:03
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Helena

Så bra... Men det är väl någon som vi inte känner??? Eller?? Syns på lördag. Kram Helena

2009-06-26 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback