Födelsedag

Idag fyller jag år!! Hurra, hurra för mig!!

Födelsedagen började med ett sms kvart över ett på natten med gratulationer från lillebror... som är på sweden rock festival. han skrev att han var nykter men det undrar jag...
Sen började smsen trilla in klockan fem... Det är en härlig familj man har som tänker på en så tidigt! För sovmorgon ska man väl inte ha på sin födelsedag?

Dagen började jättebra med en liten Olivia som låg och klappade mig!
-God morgon mamma och Grattis på födelsedagen.

Fast sen var vi lite sega för vi skulle ju till Bellas hajk och hjälpa till.. Det var alldeles för mysigt att ligga kvar i sängen så vi blev lite sena till hajken.
På hajken möttes vi av trötta men glada barn, tråkigt med regnet bara Där var jag och olivia i tre timmar ute i regnet även vi var trötta efter all frisk luft.
Vid halv tolv åkte vi hem och då kom Bella på att jag fyller år, så hon sa till sin kompis
- Min mamma fyller år idag så du kan ju säga grattis! fast hon hade inte sagt det själv ens... Så jag började skratta...
-ska inte du säga grattis till mig då? Undrade jag??
.jo visst ja, Grattis!
Så kan det gå när man ska hålla reda på alla andra

Väl hemma var mannen oxå hemma...
Jag hade fått blommogram av systrar med familjer och mamma och lillebror.. Det var så roligt! Blev så glad! Nu är alla tidiga sms förlåtna!! Love you all!!

Min kära make hade köpt trisslotter till mig som det tyvärr inte var någon vinst på.... Jag skämtade igår att jag ville ha någon liten kvist på min födelsedag. jag hade tänkt mig en ros eller så... Men han trodde att jag inte var nöjd med min Gina tricot presentkort men där hade han fel!! Jag är jätte nöjd!! fast hade varit stor vinst på trisslotterna hade jag varit ännu nöjdare.. Puss älskling!

Innan jobbet åt vi lite mat och tårta!! Mums!

På jobbet blev jag överraskad!! När jag kom in genom dörren började två jobbar kompisar sjunga... Det stod grattis på tavlan! Dom hade vart och köpt glassårta och jordgubbar satt på kaffe.... Jag blev så glad! Det var verkligen trevligt måsta jag säga... Kände mig faktiskt uppskattad!! Riktigt Kul!
Och min helg jobbar kompis hade köpt en liten chokladask till mig!! Gulligt!

Jag har haft en riktigt bra födelsedag och tackar så hemskt mycket för all uppvaktning och alla Gratulationer!

Tänk på va lite man behöver göra för att göra någon glad!!

Kommentarer
Postat av: Tarja

Gött att du blev så bortskämd på din födelsedag. Och angående tidiga sms på ens födelsedag... Dom är underbara. Jätteroligt att vakna och se alla som kommer ihåg ens födelsedag.

2009-06-06 @ 14:52:50
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis i efterskott. Kram från Maria =)

2009-06-07 @ 16:34:56
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback