Bilder från idag

Vi tjejer var i stan idag och hade det mysigt. Shoppade och tittade och jag gjorde åt mina presentkort på gina tricot och på ur och penn.

Tjejerna poserar på gågatan


Olivia köpte ett gulligt diadem


Isabella köpte armband både rosa och lila, här är dom rosa


Jag köpte ett par nya skor till Olivia och dom var vi oxå tvugna att fota


Sen avslutades dagen med en glass på mc donalds


Mina köp blir inte fotade eftersom jag inte orkar. Jag köpte två tröjor på gina och ett par vita leggings. På ur och penn blev det ett halsband och armband!

Imorgon bitti får vi se hur det blir med jobbet...

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Så mysigt ni har det =)

Kram på er!

Vi saknar er massor!

2009-06-17 @ 11:06:28
Postat av: tarja

Snygga skor ni köpte till Olivia. Philippa har oxå ett par sådana...

2009-06-17 @ 16:36:13
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback