Avslutning

Nu är vi hemma efter skolavslutningen. Tjejerna sover och jag med nästan... detta tar på krafterna

Först var ju barnens kära kusin Philippa här och busade ett par timmar! Dom hade det verkligen roligt!
Lite blider...

När vi skulle äta hade Olivia och Philippa oxå lagat mat åt sina bebisar och det skulle ju bara stå framme på bordet oxå!



När Isabella kom hem var det dags för lite pyssel


på eftermiddagen kom solen fram, då skickade jag ut tjejerna

Sen blev det skolavslutning i kyrkan med den blomstertid nu kommer och idas sommarvisa och allt som här till

utanför kyrkan, väntan på resten av klassen


på väg in i kyrkan


Olivia hittade den platsen man såg bäst ifrån.. i gången!


Efter kyrkan blev det mer sång på avdelningen


Och lite tissel och tassel

Nu ska jag krypa ner och läsa i min bok! Gissar på att det inte blir så många sidor eftersom jag är lite trött...


Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Vad fina kläder tjejerna hade på sig =)

2009-06-11 @ 21:59:16
Postat av: Tarja

Tack igen för att damen fick vara hos er. Hon var jättelycklig när hon berättade för mig dagen efter.

2009-06-13 @ 11:17:56
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback