väkt

Imorse vaknade jag först av att martins mobil ringde... Inte kul! det var en av hans kompisar som trodde att vi är uppe tidigt eftersom vi har barn... Nä våra barn gillar att sova på morgonen!! Och vi med!

Sen satte en skönsjungande skata igång utanför vårat fönster, inte najs!! Ville bara springa ut i trosor och jaga bort den skiten!! Men eftersom jag då hamnar på vägen lät jag bli...

Idag ska vi städa skräp är det tänkt och slänga... Sen hade jag behövt köpa ett strykjärn för det gick sönder innan vi åkte till falkenberg. Så nu letar vi varje morgon efter strykfria kläder...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, så himla underbart med sommar!

2009-07-20 @ 11:36:32
URL: http://mli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback