Utan modem

Nu har vi varit utan modem sen i tisdags, idag lånade martin ett gammalt av en kompis. ÅÅ så kul att ha datan tillbaka, att man kan sakna något så?? Det trodde jag aldrig att jag skulle göra..  Och hur mycket man missar på ett par dagar?? Helt otroligt! Men nu är jag tillbaka!!

Vi har inte gjort så mycket men i torsdags var vi och badade hos min mamma för min syster Helena med familj var där. Mycket sol och bad blev det, mycket härligt!

På kvällen åkte vi in på torsdagkväll och tittade på alcazar, så mycket folk!! och så jä... svettigt!! Fick stå i kö efteråt med för flickorna skulle ha signerade planscher... 45minuter tog det... Men vilka glada flickor jag hade. svärmor och Helena var tålmodiga som väntade så fint å oss!! Stackars dom! Nu hänger planscherna fint på flickornas dörrar, och Isabella är glad för hon fick en klapp på kinden av lina hedlund. Gissa om hon var stolt!!
Sen gick vi och hämtade Martin som suttit och tagit några (host) öl medans vi tittade på alcazar. Frågan är om det verkligen bara var några....

Igår var grillade vi hamburgare men martins föräldrar och syster med sambo och martins farbror. Martin hade visst bjudit sin syster under torsdagskvällen men sedan glömt det... hmm??
Det var ju tur att vädret klarnade upp efter regn och åska. Så solen sken och vi kunde äta ute på altanen.

Nu är det full fart här Barnen har sina kompisar Julia och Julia här.
Senare kommer martins kompis stefan med familj och det ska grillas kycklingfile, mums!!
Jag har bakat en cheesecake med hallon och vitchoklad till efterrätt. Hoppas att den går att äta, jag har aldrig gjort den innan.

Nä nu ska jag slita mig från datorn och gå ut i solen och njuta för det verkar som det ska bli sämre väder i några dagar.

Ha en forsatt underbar helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback