trevlig dag

Idag har det vart en trevlig dag trots regnet och mycket bättre humör oxå!

Jag och Olivia åkte till min lillasyster Tarja och hennes Philppa och sambon Mattias. Vi trotsade regenet och gick på marknad och det var mycket trevligt, tiden gick fort. Vi hann även fika på ett jätte mysigt ställe, där hann Olivia och Philippa ha verkligen viktiga disskutioner....  Om det mesta typ vems mamma var vems och att Philippa fått bebis?? HMM lite tidigt kanske?? Ja ja skoj hade vi i alla fall.

Lite sockervadd hör ju markanden till

 




Sen åkte vi till mina svärföräldrar och fick köttgryta, mums!!

Nu har vi packat för att flytta jag menar bo en vecka i falkenberg, på packningen kan man ju tro att vi ska flytta ner... Jag vet oxå att vi har packat för mycket, helt säkert. Det blir väl som Martin säger, man går runt i samma kläder i flera dagar och flötar.. Ja antagligen blir det så!
Så nu händer det inte så mycket på en vecka här!

Ha det så gott, hoppas på sol!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! :D Du anar inte hur glad jag blir! Nu kan jag inte sluta le. Perfekt när jag ska vara serviceminded på jobbet ikväll... då blir det antagligen fler fast-foodinlägg.



Brukar alltid vara så att män inte packar så mycket eller? Ett par kallingar, tandborste och ölöppnaren? :)



Rösta gärna på mig som veckans blogg förresten! Här:

http://livetivillavillekulla.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg-1.html?_tmp=f4ccaea884ef9e794e8d47bd0f5a67b2dcb81d48



Mlis blogg, nr. 8



kram

2009-07-11 @ 10:49:34
URL: http://mli.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas ni får en riktigt bra vecka i falkenberg! Det ska bli massa sol på tisdag och framåt,så håll ut!

Jag ska själv börja organisera min packning inför våran vecka i apelviken. Man måste juh ha med så himla mycket till barnen...bara vagn o resesäng tar juh upp hela bilen,ja ja.

Kramis

2009-07-11 @ 17:37:53
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback