tillbaka

japp nu var man tillbaka i allvaret... Allt var som vanligt på jobbet, inga stora händelser!

Nu är det bara 10månader kvar till nästa sommar.. eh lite negativ kanske??

Nu väntar jag på ett brev... Om jag ska läsa i höst eller inte

Idag blir det nog tidigt i säng, lite trött i huvudet efter första dagen på jobbet...

Ska på möte imorgon kl 11 fast jag börjar inte förrän 14.45 Vad ska jag göra med timmarna i mellan?? Fördriva dom på stan??
STOR risk för shopping då!!

Vi hittade ju lite krims krams på butik annorlunda igår oxå...

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Tarja

Det lät juh jättepositivt Katri... eller kanske inte. Jajaja... jag är iaf ledig imorgon. Kanske åka till Ikea och handla EN lampa...

2009-07-29 @ 22:51:29
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nix... den är ej såld... vill du köpa?

2009-07-30 @ 22:22:33
Postat av: Anonym

Det var jag svarade innan...

2009-07-30 @ 22:22:57
Postat av: tarja

DEt var från mig!!!

2009-07-30 @ 22:23:21
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback