surdag

Usch vilken dag detta blev! jag har vart så sur och hänging... och detta har gått ut över min lilla familj såklart!!
Förlåt!
Mest har det blivit stackars bella som blir såå uppspelt när vi ska åka någonstans. Vi ska ju åka till stugan på lördag så idag har jag packat lite... Och bella skulle ju klart hjälpa till... Och allt bara blir fel! Va hon än gör och mitt humör sämre..
Hon packade fel grejer, skulle ha med sig typ alla kläder hon har och lite till.. Råkade slå till lillasyster (vilket var av misstag  jag såg det själv) men hon var klumpig flera gånger under dagen . Hon pratar konstant hela tiden och planerar..
Ja jag vet att hon bara är glad och ser framimot semestern men detta är verkligen inte min dag! stackars lilla tjejen inte kul att ha en sur morsa!

Olivia har vart rastlös och tappat grejer på golvet, spillt m.m och vart lite grinig hon med!!

Den enda som vart lite glad är Martin han som brukar ha humör i denna familj.

Ja det är väl tur att denna dagen snart är slut... Jag fick lite andrum när farmor och farfar bjöd barnen på jordgubbar och glass, då tog jag mig en tupplur på soffan!

Farmor var här med gardinerna till lekstugan, jättebra blev det!

hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer
Postat av: rebecca

HEJ!

Fråga gärna en fråga i min frågestund?

om du gör det blir jag iaf gald!

2009-07-09 @ 23:46:19
URL: http://beccouus.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman! Vill bara säga att det är skönt att läsa att fler än jag har surdagar då det går ut över de stackars barnen...man måste nog få vara lite sur ibland,annars uppskattas inte glada humöret man ständigt har! Hoppas ni får en underbar semester!

Kramis

2009-07-10 @ 08:31:42
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback