Söndag 5/7

Idag har det inte hänt så mycket.. Vi hade sovmorgon som vanligt nu på semestern, går upp vid kanske halv tio ungefär. Det är väldigt skönt! martin var den ända som gick upp tidigare för han skulle spela golf.
Jag var lite seg imorse men det var för att jag låg och läste till klockan två. Läste ut Camilla Läckbergs sjöjungfrun idag. bra bok!
Jag är lite skadad när jag börjar läsa något bra, kan knappt släppa boken utan kan läsa hur länge som helst. Men nu har jag inhet att läsa igen...

Annars har tjejerna varit och lekt med kompisar idag så jag var själv hemma en stund och plockde in den tråkiga tvätten och målade lite på Olivias sekretär så nu har martin målat färdigt den. Den blev jätte bra och den har ju "bara"  stått i garaget ett halvår!!! Nu ska den ju bara in med...

Jag har beställt nya bikinin med, hoppas att dom passar så jag slipper springa i stan!

Nu har Isabella bestämt sig för att sova hos farmor.. bara så där! Så får vi lill tjejen i säng så kanske det kan bli lite filmkväll idag oxå, Tittade på en tråkig film igår som jag inte ens kommer ihåg vad den heter.

Bakade ju en cheesecake igår som vi åt när familjen johansson/wingborn var här! Den blev jätte bra ska bara göra mer kexbotten nästa gång..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du läsa lite humorböcker så ska du läsa Martina Haag... gudars vad bra hennes böcker ÄR!

2009-07-05 @ 23:01:02
Postat av: Kadri

sv. eftermidagen var det också regn och i dag regnar det.

hoppas solen kommer snart

2009-07-06 @ 08:46:24
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: tarja

Vill du veta nåt om mig ??? Frågedag på min blogg

2009-07-06 @ 12:46:59
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback