sista dagen...

Usch ja nu var vi framme vid sista semesterdagen, till min fasa!! Nu är det verkligen tillbaka till jobbet imorgon medans resten av familjen är ledig i ca 2veckor till.

Idag ska vi bara ta det lungt och njuta och tvätta lite med... ovanligt tycker jag! men det är fint väder och uppehåll så då tänker jag passa på och hänga ut tvätten för att torka.

Nu ska jag och barnen ta en sväng till bibloteket och låna böcker, vi ska faktiskt promenera.. kanske göra ett besök på butik annorlunda mn och barnens favvo butik här i våran lilla håla, med mycket krims krams.

hmm skulle inte jag ta det lungt idag?? Jaja så kan det bli

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lyckost! Jag kan jobba istället för dig ;) Hehe..



Japps, jag längtar verkligen ut i jobbvärlden! :D

2009-07-28 @ 16:26:39
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback