morgonprat

Nu på morgonen disskuterade våra kära barn ett syskon....
Det är visst dags för en bebis tycker dom....
Väldigt roligt att lyssna på tycker jag och Martin fick lite panik som vanligt när det pratas om bebisar, som om det kunde smitta!

Barnen disskuterade namn och kön, Olivia ville absolut ha en lillasyster som ska heta Stella. Annars hade hon en lyssande ide att om både mamma och pappa skulle ha var sitt barn i magen så blev det två mindre syskon!!! Bra va! Då förklarar storasyster Bella att

-Pappa kan inte få bebisar men han har små baciller i munnen och när han och mamma pussas hamnar bacillerna i mammas mage och där växer då bebisen! så enkelt!

Nu känner jag att jag behöver börja packa eftersom vi ska ka till stugan på löradag men det tar emot. Det är ju så otroligt tråkigt att packa... Jag har i alla fall börjat tvätta lite kläder som vi ska ha med.... en start i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, den var bra =) Om det vore enkelt och skaffa bebisar =)

2009-07-08 @ 16:56:12
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

TAck så jätte mycket, Katri :)

2009-07-08 @ 18:30:41
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Hi hi hi.. då vet vi när ni har bebisar på gång ;-)

2009-07-08 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback