inte bra

Ja var ju på möte idag... och sen hade jag ett par timmar att slå ihjäl innan jobbet.... inte bra för mig!!

Såklart att jag shoppade så mycket att jag knappt hann åka till jobbet...

Tshirt till Olivia
Skolväska till Isabella
och till mig blev det
1klänning
1par shorts
1 tröja
1 tunnika
1skjorttunnika
alla mina saker på gina tricot som hade rea.. totalt 300kr fynd va!!

Imorgon ska jag åka till knalleland en sväng för Martins syster malin skulle lägga undan ett par chinos till mig.. på gina där.. inte en bra start på månaden detta!!

Åkte till burger king idag innan jobbet oxå och köpte deras goa kyckling baguette mums den satt fint!!
men jag blev så irriterad vilken tid det tog! dom var så långsamma i kassan och jag blir inte lätt irriterad men detta var det värsta jag vart med om 15minuter fick jag vänta på min mat efter beställning! dom vinner nog inget pris för den snabbaste sevicen i alla fall kanske för den långsammaste....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback