gott

Igår rullade jag egna köttbullar och dom blev super goda!! Så jag kan minsann!! Fick hjälp av Isabella men hon rullade inte köttbullar utan bajskorvar.... såklart det blir ju roligare då. Olivia vägrade äta bajskorvarna sen för hon var lite rädd för hur dom skulle smaka. Det var bättre med mamma runda köttbullar.


min stora hjälpreda

Imorse när vi vaknade var Olivia på duktighets humör och skulle fixa frukost själv. Hon plockade fram allt och fixade allt själv! Lätt som en plätt!


Nu har jag varit duktig och resat barnens rum på leksaker och mycket annat skit! Sen har vi fått in Olivias sekretär, äntligen. Nu ska allt ställas i ordning och bli fint! Nästa rum att rensas ska bli lekrummet i källaren. Tänk va leksaker vi har....

Idag blir jag och Martin lämnade av våra barn.. Isabella ska sova hos sin faster Malin och mysa med godis och film.. Och nu helt plötsligt dög inte mamma och pappa för Olivia utan hon bestämde att hon ska sova hos farmor och dom ska oxå kolla på film och mysa med godis. Så jag och Martin blir lämnade helt ensamma..... vad ska vi göra????
Vi ska ta tillfället i akt och gå ut och äta och sedan blir det bio.. en liten date.. Olalalaa!!!

Tittade på the hangover igår, riktigt rolig film! Se den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp.. de blir stora snabbt..



JA.. VAD SKA NI TVÅ HITTA PÅ.. HMMM?? HI HI HI

2009-07-21 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback