fullt upp

Nu har vi haft fullt upp i några dagar så det har inte blivit något bloggande men ska ta igen detta nu tänkte jag..

I onsdags var vi bara hemma och på eftermiddagen kom barnens kusin Philippa hit för hennes mamma min lillasyster skulle gå på bio. Så här lektes det för fullt. Efter en stund bestämdes det att vi skulle gå och plocka blåbär. philippa var lite orolig för älgarna hon var lite rädd att dom skulle komma... eftersom dom är lite farliga. Sen hörde vi pangande och då trodde philippa att alla älgarna var döda.
Sen lekte barnen lite i skogen och hade det bra. Philippa lekte Ronja och tyckte att Martin skulle vara Birk istället för en rövare för hon gillar ju Birk! gulligt!

Lite kort från dagen
  

 

Blåbärs tungor och ansikten


Blåbärs händer

Kommentarer
Postat av: mimmi

Kom in på din blogg av en slump!

Men fastnade direkt och var tvungen att läsa några av dina inlägg. Lite konstigt kan man tycka, efter som jag är en 14 årig tjej...

Men, tycker iallafall att din blogg var bra coh fiin :) . Och den ger mig ett litet perspektiv på hur min mamma och pappa tycker och tänker!



Fin Blogg ! :D

Hälsningar Mimmi

2009-07-25 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback