date

Igår var jag och min man på date, mysigt! Först var vi och åt trerätters på lacopita, vilken mat! jag tog ju kyckling (inte direkt överraskande va?) Den var så god, först åt jag vitlöksbröd som förrätt och avslutade det hela med pecan/karamellpaj och vaniljglass. Jag var så mätt sen att magen kunde spricka... Orkade inte ens äta upp hela efterrätten!

Efter maten gav vi oss av till bion för att se Johan Falk, den var väldit bra och jag lyckades få i mig en liten popcorn på det oxå..

Detta bjöd min man mig på som en gentleman, tack gubben för en trevlig kväll! Luv u!

Nu är det väldigt tyst och lungt här Martin sover och barnen har ju sovit borta såp jag ska ta och njuta av en tyst frukost och sedan njuta av vädret för det ska kanske bli regn i eftermiddag. Sen kommer ju barnen hem och så ska Kusinen Philippa komma och vara här när hennes mamma går på bio.

Imorgon ska vi åka till astrid lingrens värld i regnet med familjen ryhd. Ska bli roligt att det äntligen blir av! Fast vi kunde ju skippa regnet...

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Hej vännen!

Vad mysigt det lät med en "date". ALltid lika gott att gå ut och äta. Det gäller att passa på när inte barnen är hemma. Tjejträff nästa vecka då...det blev tydligen ändrat datum för Jennie och Johan skulle till Danmark. Vet inte vilket..Ha det så bra så länge! Kram ifrån Ulle

2009-07-22 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback