Chockad

Igår chockade vår yngsta lilla dotter oss!! Hon är ganska mycket för att vara hemma med mamma och pappa, när Isabella kom hem igår efter att sovit hos Farmor sa Olivia
-Inatt är det min tur att sova hos farmor!
Visst visst tänkte vi.
Hon packade sin väska senare på eftermiddagen och gick bort till farmor och farfar med Martin. Vi trodde att hon skulle vilja komma hem sen, särskilt eftersom Martin var där och kolla på elfsborgsmatchen som slutade vid nio. (som elfsborg vann!!!)
Men hon bara sa natti natti och hej då! Hade somnat själv och sovit bra hela natten!!

Tänk va fel vi hade... Dom kan nog mycket mer än va vi tror!!! Hon chockade oss allihopa! Isabella var överlycklig för hon fick ha sin mamma för sig själv, med filmkväll och fruktsallad.

Idag har jag varit med svärmor och Köpt gardintyg till köket och till lekstugan, det kommer bara bli så fint! Och så har jag en snäll svärmorsom syr åt mig! Vilket är tur vet inte hur det hade sett ut om jag sydde själv...
Vi fyndade lite skor till barnen oxå, hur mycket skor behöver dom egentligen??

Mina bikinisar och linne kom på posten idag oxå, jippie!! Dom passade oxå!! Och dom skickade rätt grejer!! Allt frid och fröjd.

Nu ska vi ha besök av familjen Skobba, våra fina vänner från Norge!! Ska bli kul att träffas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback