Bio med barnen

Idag stod det mella badhus och bio.. eftersom detta tråkiga väder inte vill ge med sig. Det blev bio eftersom jag inte var alls badarsugen idag.

Så vi betällde biljetter till Pettson och Findus glömligheter

Den var inte lika rolig som jag hade trott.. men dom är alldeles för söta!

Först ångrade jag mig att vi inte gick på ice age3 men när Olivia började skruva på sig efter en timme så var nog denna filmen lagom lång. Barnen tyckte att den var rolig, och det var ju det som var poängen.

I väntan på att filmen ska starta



Nu till kvällen lagade min kära make bakad potatis med fläskfile i championsås, mums!! jag blev så sugen på en öl till maten så jag tog en. får se hur det går...
Jag har haft lite svårt att dricka alkohol sen jag hade bukspotsinflammation, får väldigt ont i magen. Jag har haft det ganska mycket på sistone fast jag inte dricker mycket utan kanske en öl till maten... Men nu har jag inte druckigt på ett tag så jag hoppas att det ska gå bra. Gott var det i allafall!

Nu ska vi ha lite godismys framför teven!!

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Den filmen vill jag också se.. även iceage 3.. både hampus och tim har sett iceage men inte jag och robban..

2009-07-27 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback