Besök

Nu har våra fina vänner i familjen skobba åkt hem! Så kul det var att se dom igen!!
Olivia visade en ny sida av sig själv... tjurigasidan! Hon ville inte leka med bella och vilma och inte själv... vad göra??? Det var sååå synd om henne....!!! Men efter maten blev det bättre.Lite konstigt att se henne sån här hon brukar vara väldigt lätt men men kan ju inte vara glad jämt!!!

Men vi hade en väldigt trevlig eftermiddag med trerättersmiddag och allt! Barnen lekte och hade kul för det mesta...
Nu vet jag att Vilma och Emil  och tollef sover sött i familjen skobba... Medans mina troll fortfarande går på hög varv!

Lite kort från besöket
 
Tjejerna hade disco i källaren

 
lilla Emil skiftade i humör men vad gör väl det när man är såhär söt!


Vi fick lite fint väder så vi hann med bad och lite smultron


Livet för gubbarna! Öl och tvspel! kan livet bli bättre??

Jag och Anna fastnade inte på bild....
Jag tror att jag säger detta varje gång men Anna, snart är det dags för en dubbeldejt ute utan barn Eller??

Känner att när man har barnen runt sig så hinner man inte prata färdigt riktigt utan det lir lite spring hit och dit!! Men det är ju alltid trevligt med besök!

Nu är det dags för morden i midsomer!

Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

JAAAA!!!! Det håller jag med om! Dubbeldejt utan barn nästa gång =)

Kram kram

2009-07-11 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback