Badhuset

Jaa vad gör man åt detta eviga regnade??? Blir så trött på skiten!!!
för att vi ska få det lite roligt så åkte vi till badhuset idag, väldigt uppskattat av barnen. Isabella fick ta med sig en kompis (julia) så Bella var uppspelt som bara den imorse. Hon gick upp och klädde på sig och bädda sin säng i ett nafs!! Detta brukar inte hända i vanliga fall ska jag tala om...

Timmarna i badhuset gick ju fort, barnen ville inte åka hem men jag började bli så hungrif så att det snurra i huvudet....
Efter badet blev de mc donalds och barnen åt upp allt precis allt och detta tillhör inte heller vanligheterna...

När vi skulle lämna Julia ville Isabella hänga med så hon blev kvar där. Då ville Olivia till sin Julia som tur är bor granne med Bellas Julia... lite vimsigt!!! men vi plingade på Hos Olivias julia och hon stannade där. Så nu är jag och martin hemma och ska slöa efter en hel dag, innan det är dags att hämta tjejerna hos sina julior

Nu är det snart bara en dag kvar sen är det tillbaka till verkligheten :-(

Kommentarer
Postat av: tarja

Vad ni hinner med mkt... just nu ligger mina båda darlingar i soffan på varsin ände och kollar på tv!!!

2009-07-27 @ 16:49:26
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Ja de e det verkligen speciellt när barnen också kommer vara borta i veckor på fredag, ursh, lonely, i miss lonely :(



Tack så mycket! Hade mycket jobb med den och ändå är inte riktigt nöjd :(

Få se hur jag vill ha det, så får man väl ändra det efter det!



Allt bra med dig annars?



Kram..

2009-07-27 @ 19:44:06
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback