Trött

Igår kväll var jag jätte trött och tänkte att jag lägger mig tidigt eftersom jag skulle upp tidigt på möte. Men det blir ju aldrig som man planerar...

Jag och barnen var inne i stan igår och fixade. Sprang runt i stan och letadetermobyxor, hittade inga!
Åkte hem, Olivia somnade i bilen inte så bra kanske. Vi skulle köra Isabella till Kören som jag trodde börja kl fem igår men den började halv fem så när vi kom var kören nästan slut, det va bara att åka hem. det var nästa vecka dom började fem....
Hem och greja, göra läxor och barnen duschade, martin åkte på dart. Jag la barnen och tänkte att jag sätter mig i soffan en stund och väntar på att dom somnar, Olivia kunde inte somna. Så hon fick följa med in i min säng, hon somna men jag låg bara och skruva mig fast jag var jätte trött, hörde en massa konstiga ljud oxå knirr och knarr!!
När jag väl hade somnat, kom Martin hem med en från darten som ville kolla på vårt nya kök! För det går ju inte att göra på dag tid! Och jag vaknade igen låg och tjuvlyssna och fnissade lite, Katri vill göra så med men det vill inte jag, sa martin.
Dart kompisen svara:  vänta och ligg lite lågt så brukar dom ge sig, ha ha jag hade lite kul! Ja jag vill måla taket vitt, och ja jag förstår vilket jobb det är och jag kan inte göra det själv men jag tror fortfarande att det hade varit snyggt med ett vitt tak!
Efteråt sen kunde jag inte somna om vred och vände mig, martin gick omkring och försökte vara tyst vilket var helt onödigt för jag var ju vaken. Jag sa det till honom, vi som var så tysta svarade han. Ja jutst det ;-)
Martin la sig, började snarka! Jippie, jag sparkade på honom ett par gånger så det blev tyst.
Jag var tröttare än vanligt i morse men det var bara att gå upp, skulle på möte med jobbet för att sen åka hem ett tag och sen åka och jobba i kväll och hela helgen. Så får se hur det går med inläggen över helgen.
Gick igenom gamla kort här om dagen såg att jag tagit kort på köket före renovering, så nu tog jag kort efter renoveringen så ni kan se skillnaden.
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Tarja

Jag var väldigt uppåt just då. Men det stör mig fortfarande med att folk inte kan parkera...

2009-02-28 @ 11:05:00
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: kristin

Fina bilder!

2009-02-28 @ 11:19:01
URL: http://kristinandersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, va fint erat kök blivit! Jätte fint, men jag röstar för vitt tak som du säger =)

Trevlig helg på er!



Kram kram

2009-02-28 @ 11:29:38
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback