Jag hann

Jag hann med allt som jag skulle innan jobbet! med ganska mycket stress.....
Nu är jag ledig i två dagar, skönt!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske blir det blomster landet för mig och lilla Olivia imorgon, men först ska vi lämna bella i skolan! Det är en hel karusell innan vi kommer iväg, vi är alla morgontrötta och drar oss in i det sista sen får vi stressa som bara den. Då brukar Olivia ställa sig på tvären och kan allt själv!! Skoj! Får inte hjälpa till med något, ha ha
jag stampar fötter säger att vi måste skynda oss! Ordet skynda ska jag ju inte säga för då blir mina barn ännu mer saktfärdiga och jag stressad ahhh
med minsta marginal brukar vi komma iväg och komma precis i tid i skolan. Barnen har ätit frukost men inte jag och så bor vi nära skolan så vi brukar gå. När bella väl har kommit till skolan vill jag bara hem och äta, hungrig! Kaffe!
Men Olivia har oftast andra planer....... vi ska leka tycker hon Vi går vilse, åker båt och en massa annat det tar fem minuter att gå hem i vanliga fall men med kära lilla Olivia och hennes fantasi kan det ta 30-40minuter men som tur är brukar hon bli hungrig igen och äta frukost nr2 tillsammans med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback