is

idag var det en helt vanlig morgon med sova för länge och all stress...
Men vi fick ett nytt hinder, IS  det är ju glas halt ute!! Vi hade bråttom som vanligt och kunde inte gå fort för då hade vi halkat och brutit några ben men otroligt nog kom Bella i tid.. några minuter i halv nio! fast lärarna vill helst att man kommer tjugo över åtta så man hinner klä av sig och ta det lugnt, vi försöker fast sängen är himla go på morgonen.

Jag och olivia hade tänkt åka till blomsterlandet nu på morgonen men så har min älskade make kört in ena bilen i garaget och har den andra till jobbet.. jag har aldrig kört ut bilen ur garaget så nu är jag i valet och kvalet om jag ska åka eller vänta tills Martin kommer hem och ta den bilen! Jag vet att det är lite mesigt men det känns så trångt att köra ut ur garaget i får väl se om jag vågar.............

Jag har fått gardiner från ellos oxå till köket, vill ju hämta och prova!! Köpte även ett par rosa i spets till ett av tjej rummen såå söta, kunde inte låta bli.

Ska se om Olivia vill åka med eller om jag åker själv i eftermiddag


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Visst är det kul o blogga,man hinner inte alltid skriva till alla som man önskar att man hann, men om man bloggar så vet juh vänner som man inte träffar varje dag iaf vad som händer i ens liv!

Ta nu mod o kör ut bilen från garaget,du klarar det=))

Kram på dig!

2009-02-25 @ 12:08:47
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback