Idag

Ja jag och Olivia åkte på en liten shopping runda.. efter att martin kom hem! jag var både feg och så gick tiden så fort på morgonen så vi vara sena med att åka, jag kände att jag lika väl kunde vänta tills martin kom hem.

Vi åkte till blomsterlandet handlade lite där men hitta ingen blomma till köksbordet, synd.
Sen åkte vi på second hand har länge letat efter en sekretär till O, och idag fann vi den, Jippie nu ska den bara slipas och målas......... ja ja
När vi höll på och lasta in sekretären i bilen med hjälp av två snälla gubbar, hörde vi en himla smäll åå nej va är detta!!
Då var det en bil som stod stilla jämte min bil som blev påkörd bak ifrån såg inte kul ut. När vi skulle åka hem åkte vi förbi halens, tänkte springa in snabbt för att se om det fanns några termobyxor till I eftersom hon vuxit ur sin overall men nej det fanns inget, det känns så roligt att köpa det nu när vintern snart är över. Istället hittade vi ett jätte gulligt överkast för 99kr! Till O. Ett rosa med slott och prinsessor bara såååå fint tyckte O och jag.

Lägger oxå in ett kort på O när vi väcker henne på morgonen på hennes födelsedag och I med hartänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback