dagens

Idag Har Isabella gått till skolan själv för första gången! Jag och Olivia stod och vinka i två Olika fönster.
Vi var sena som vanligt idag så jag fråga snällt om hon ville gå själv, det var okej eftersom jag ska hämta henne kl två och vi ska åka till stan. För att gå både till och från skolan sjäv går ju inte bara!!!

Ska till stan och fixa nya p-piller idag och dom har ju ett "smart" system med öppen mottagning ta en kö lapp och vänta....
Ibland går det jätte fort men sist barnen var med fick vi vänta och dom klättrarde över allt! Så idag har jag mutat med en mysig tjej fika på stan sen, det händer ju inte varje dag. Sen tänkte jag leta termobyxr oxå för vi har nämligen en jacka som jag fått av en snäll jobbarkompis :-)

i morse ringde jag till min tandläkre skulle ändra en tid och det blev idag på morgonen!! Lite stressigt men det gick bra. Det snöar ju här igen så Jag paltade på Olivia kläder drog henne på pulkan till tandläkaren, hon var så stolt för hon skulle ju vara mitt stöd! Olivia är lite rädd för tandläkaren så detta var lite terapi! För en gångs skull hade tandläkaren goda nyheter det såg jätte bra ut! Jippie!  Jag har Jämt hål, inga bra tänder. Så jag blev jätte glad.
 
Efteråt sa Olivia
Du var duktig mamma, fast du inte fick någon leksak!
Gullunge!
Sen var det pulkan tillbaka hem och väl hemma skottade jag, var helt genom svett när jag kom in. Fick lite grattis träning.
Hoppas att Martin blir glad! Så slipper han, fast det skulle säkert blivit bättre fall han gjort det själv, eller??
 
xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Klart jag oxå vill flytta, men vem ska orka ta tag i allt det praktiska...? Vill du ha en katt, en häst och en extra gybbe i huset :-)

2009-02-26 @ 12:26:08
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback