Tungt!!

Idag har jag ont i kroppen eftersom vi skottat snö som vägde bly!!
Det var ett riktigt träningspass, fast samtidigt mysigt,
träffade grannarna som man knapp sett under vintern.
Lite roligt att fyra hus går ut och skottar samtidigt...

Grannarnas barnbarn var hos dem och de är lika gamla som mina flickor
full hus med lek och bus en stund :-)
 
Men det är så mysigt med vit jul!

Nu har jag och barnen tittat på shrek den tredje och myst.
Martin är på tvspels kväll.., (min lilla tönt)
Nu ska jag och tjejerna fortsätta mysandet
och sedan ska vi åka och hämta mamma och lillebror vid tåget
och köra hem dem efter deras resa

Tyvärr inga kort, försökte kopiera en fin vinterbild men denna datorn gör som han vill
verkar det som..
Kan fortfarande inte läsa bloggar:-(
Kan inte besöka alla sidor som jag vill utan bara dom som datorn vill..
Jag längtar efter våran egen dator

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback