Tråkigt!!!

Jag kom inte in på sjukvårdskursen....
Bara om någon tackar nej
Usch , jag som ville
Och det blev ett nej för att dom inte har praktikplatser
Så dom som läser omvårnad, hela programmet gåt först!
Så lilla jag blev utknuffad och ska börja jobba igen...
Det hade jag inte tänkt mig!!
men jag fåt väl bita i det sur då...
Ska ringa rektorn och se om jag kan hoppa på en distans kurs istället
och söka sjukvård igen till hösten

En annan grej som vi nu fick reda på
en man kör runt bland skolrna här och erbjuder barnen skjuts hem..
Hemska människa! Vad är du ute efter!!!

Så nu ska vi berätta dett för barnen
usch, vad är detta för värld??
Känns inte som vi har haft den roligaste månaden nu precis

:-(


Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Hej vännen,

Vad tråkigt för dig när du verkligen ville komma in!



Kram!

2009-12-15 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback