Stolt mamma

Isabella kom hem skuttades från skolan idag!! Lycklig!´
Hon ska läsa en värs på julavslutningen, inför alla fyra klasser...
Det tycker jag är modigt gjort, hade jag aldrig vågat i den åldern!
Jag är väldigt stolt, För att hon vågar!
Väldigt glad för hennes skull, roligt att det kommer något roligt nu när det vart jobbigt i veckan.

Jag och Olivia åkte till butik annorlunda idag, hittade denna söta lilla skylt


Vi var även och köpte julklapp till Bella från Olivia.
Hoppas nu bara att Olivia kan hålla det hemligt för det är jag inte alls säker på..

Jag är en stolt fru med
Martin har målat våran öppna spis och den blev såå fin
Nu återstår bara resten av målandet :-)


Som ni ser behövs den målas upp till oxå, det ser lite för gult ut nu...



Nu går vi och väntar på mormor som ska hämta Bella för dom ska ut och juls shoppa
Sedan blir det övernattning hos mormor.
Så här blir vi bara tre som fredagsmyser, men vi ska upp ganska tidigt imorgon
för att åka och baka pepparkakor.


Kommentarer
Postat av: Linda

åhh.. jag vill också ha en sån!!

2009-12-11 @ 19:06:01
Postat av: Ulrika Sjöberg

Hej vännen!

Spisen blev jätte fin! Mysigt att tända lite ljus på kanten över och det var jätte fint med god jul skylten.



Kram

2009-12-14 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback