Måndag igen

Nu är det måndag igen och helgen har gott alldeles för fort! Ny vecka och nya tag?
Jag skulle verkligen vilja finna lust och ork att stor städa. Hittade lite damm på listerna vid taket så nu har jag dammsugit bort alla dom, men en riktig stor städning behövs!

Igår började Martin måla våran öpnna spis det blev jätte fint, eller kommer att bli. Inte riktigt färdigt än.
Jag gick mest och var grinig vet inte varför men det är väl så ibland. Handlat fick jag i allafall och jag och Olivia pyntade med tomtar. Isabella var nästan hela dagen med farmor och bakade bullar.

I lördags kväll hade vi trevligt hos familjen Ryhd, vi tjatade och barnen lekte och hade skoj hela kvällen. Så klart blev det ju en dansuppvisning för oss föräldrar oxå! (som alltid)

Jag och barnen bakade lite julgodis som vi gav till familjen ryhd när vi kom. Så vi slipper äta allt själva...
Tack för en trevlig kväll












Det har var en trevlig helg och nu är det tillbaka till vardagen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!



Tack snälla! Godiset är hur gott som helst - inte mycket kvar nu.....!!



Kram fam Ryhd

2009-12-07 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback