Lite bättre

Pratade med personalen och dom bad mig om ursäkt för att dom inte berättat och sa att det blivit en miss. Det skulle inte hända igen. När jag berättade att Bella hade blivit fysiskt angrippen innan sa hon att hon inte visste det och att barnen inte berättat. hemskt! det måste ju franm och nu har jag sagt min åsikt att det inte kan vara så här!!

De hade talat med pojken, isabella var helt oskyldig sa läraren som sett det hela. Hon hade snällt bett honom att inte blåsa ut ljuset.

De har talat med pojken och hela klassen att man inte gör så. Han har bett om ursäkt till Bella även om det satt långt inne. Hon har förlåtit honom.
Läraren var oxå chockad eftersom Bella och han kommer så bra överens annars.

Han tittade inte mig i ögonen idag, han skämdes och det ska han göra!!!
Jag är tyvärr inte lika förlåtande som Bella, som mamma är det svårt att förlåta någon som gjort sitt barn illa.
men om hon kan ska jag också försöka.., snart

Tyvärr berättade läraren att det var ganska vanligt att dert var bråkigt i klassen, men Bella slogs inte och hade aldrig gjort. Hon har svårt att låta bli och lägga sig i saker som inte berör henne... Hon vill gärna säga sin åsikt (visste redan det)
Men läraren sa att dom jobbar mycket med de barnen som är utåt agerande, konstigt att så många hamnat i samma klass bara..
Det går ju tyvärr ut över barn som inte är bråkiga men hoppas verkligen dom får den hjälp de behöver



Tack Malin och Sanna man behöver lite snälla ord så man kan må bättre :-)
Sanna ska lägga in recepten så fort jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Maria

UScha, stackars Bella. Jag vet hur det är för jag fick oxå på omvägar reda på att Tindra blivit "strypt" av en klasskompis. Eller det var Tindra som berättade det till mig och sen kom det fram att samma kille varit elak flera ggr men ingen gjort något. Tack och lov har lärarna tagit tag i detta och nu är allt bra, men jag får liksom lite dumma känslor gentemot pojken. Kan inte förlåta honom alls... Jobbigt när det blir stökigt i klassen... Är det lugnare hos Bella nu ? Hos Tindra har det blivit riktigt bra. Man måste ligga i för att det ska hända nått. Stor kram från Maria

2009-12-10 @ 09:11:39
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback