Just en fin julkmlapp

Julaftonsmorgon...

Datan är sönder, ha ha ännu en sak sönder i denna familjen!!
Det var en fiiin julklapp
Fast det är ju bara matriella saker, men inte kul!
Pengarna går åt att laga allt!
Tur att jag börjar jobba så vi får in lite mer pengar...

Själva julafton firade vi på morgonen själva
tittade julkalender, öpnnade paket och myste
Efter kalle anka gick vi till svärmor och svärfar och dit kom tomten
Sen hade vi det trevligt med go mat ooch spel.

Jag saknade ändå att fira med "min" Familj!
Hoppas ni haft en bra jul!!

Tyvärr blir det inga kort efter som vi har en låne data nu tills våran är lagad..
Inte den bästa datan, för jag kan inte gå in på allt som jag vill!!
Kan inte läsa de bloggar jag brukar läsa varje dag.., tänk vad jag har och läsa sen!!
Kan ju inte göra mina skolarbeten heller..

Får lägga in kort senare..

God fortsättning på er!!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Stora syster

säger bara: jopp.. hade en väldigt trevlig och mysig jul.. körde hundspann som var SKITkul.. alltså jättekul.. :)

2009-12-29 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback