Hektisk dag

Idag har det vart fullt upp.
Har vart i skolan och jobbat på mitt och saras arbete, vi är nästan färdiga!! Tummen upp för oss!

Sen kom Borås lucia till oss på skolan. martin körde barnen till mig så att dom också kunde se,
vi var så förväntansfulla...
Det skulle vi inte vart för det var det kortaste nummer jag sett! 4låtar sjöng dom, barnen var så besvikna!
Var det inte mer??? tydligen inte!
Sen fikade vi med Hannah och hennes söta lilla tjej.

Efter skolan åkte jag och tjejerna iväg och köpte lite julklappar, och födelsedags present till Elliot (lite i efterskott)
Köpte present till Olivias fröknar. Barnen köpte presenter till sig själva Olivia barbies
(det har vi ju absolut inga här hemma´...)
Bella köpte pyssel grejer, så hon har pysslat för fullt.

På kvällen hade vi tjejträff hos Ulle så farmor kom när hon slutade jobbet och var med barnen. Jag hämtade Linda i stan och eftersom jag hade bråttom fick jag stanna vid varje rödljus! Och på väg till Ulle hamnade vi bakom en traktor eftersom vi trodde att den lilla vägen skulle gå fortare...

Hos Ulle fick vi äta god pizza, tjata skit och ha det anmält trevligt!
Som vanligt har jag en massa ideer om heminredning nu när jag har vart hos Ulle...
Hon har verkligen ett öga för vad som passar vart!!! så fint!

Nu skulle jag ju helst sova eftersom imorgon är det Lucia på lill tösens förskola, samling 06.45!!
Kommer knappt ihåg när jag gick upp så tidigt. Men mysigt ska det bli, iår kan hela familjen se lusset för Bella har på måndag.
Jag tror att detta blir bättre än det som borås lucia gjorde idag, i alla fall längre...
Får se om jag kan hålla tårarna borta när hon står där framme våran lilla fröken finnemang

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback