God morgon

Idag ska vi fixa lite och sen i eftermiddag ska vill till familjen Ryhd för lit mat och mys.
Barnen ser verkligen fram emot det. Jag och Martin med!
Det blir säkert en trevlig eftermiddag/kväll

Vi ska fixa en liten present till dem snart, säger inte mer ifall Sanna går in här idag.
Fast vi har lovat inga mer presenter men detta är bara en liten....

Lite Idol mé
Blev förvårnad igår När Calle gick vídare trodde att det var Tove och Erik som skulle gå vidare...
Men så GLAD jag blev, gillar verkligen Calle! Han är så söt på något vis och Cool. Jag vet inte vad det är men jag gillar honom!
Tyvärr gillar jag inte Erik på samma sätt, så jag höll på Tove men man kan inte få allt!
Vi har hamnat i idol bubblan här hemma efetrsom Bella så gärna vill titta!
Finalen tror jag att Erik tar, han har ju en bra röst men är inte ens i närheten av charmen som Calle har!
Jag tror Erik vinner men håller på lilla Calle

Nu måste vi få ioss frukost om vi ska hinna med dagen innan, Tobbe kommer och hämtar oss i eftermiddag.
Vi fick sån srevice idag så snälla Tobbe hämtar oss in till stan och Martins mamma ska hämta och köra hem oss.
Tack, va ni är snälla!
Nu kan ju jag oxå ta ett glas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback