Ganska bra va?

Idag var det min sista dag i skolan.. snyft!
Har två arbeten kvar att lämna in så jag inte behövde läsa i januari
Eftersom tanken var att jag skulle läsa sjukvård, inte blir på distans heller
men men, thats life!
Fick betyg i medicinsk grundkurs, VG!!
Jippe vad jag blir stolt över mig själv!!!
Sen hade jag och Sara redovisning i dag och vi fick MVG!!
Mitt livs första MVG, sååå glad!!
Synd att jag inte kan fortsätta med läsandet nu när det går så bra....
Men nu sk ajag gädjas en stund..

Olivia har haft disco idag, hon tyckte att det var så roligt!
Det var hennes sista dag,för nu går hon på Jullov
Hon hade med sig ett hjärta hem,
där stod det var mamma och pappa är bra på...
Pappas är ju klockren, se själva



Hmm, det är inte bara jag som reagerar på tvspelandet...

Något dåligt..
Lilla Bella är fortfarande sjuk..
Feber och förkyld.
Hon som skulle läsa dikt och tända ljus imorgon :-(
Tråkigt att det inte blir av..



Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Grattis till ditt MVG! Super kul! Ha en jätte bra helg!

Hälsa tv-spels mannen ;)



Kramar Ulle

2009-12-18 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback