En sån dag...

Vilken dag vi haft!!
Började med inatt när katten var sugen på hamstern..
Katten välte ner buren på golvet klockan tre på natten.
Bella sov fint vidare medans jag skickade in martin
Det var bara sopa och få iordning på allt, se så att hamstern överlevde, det gjorde den!!
Bella vaknade och undra vad vi gjorde där, katten ville gärna tillbaka in i bellas rum
och se  om det fanns något byte

Sen sov vi till 10.15!!
Allt blev jätte sent, vi skulle till bibloteket kom i väg vid 14.15,
efter att alla duschat och att jag tjatat i telefon.
Till bellas fritids och hämta hennes kläder som jag ska tvätta under lovet
och bibloteket.
Sedan har en bil pajat och nu även den andra..
Vi åkte i 30km/timmen från bibloteket
Tur att vi har mammas bil och låna nu!!

Nu skulle i spela Wii och då hade proppen gått i källaren...
Ahh, tänkte jag det är en ALLT går fel dag idag!!

Jag skulle ringt och fixat lite dag som CSN nu naär jag inte ska läsa mer
och Ändra fritids/förskola schema för barnen
kanske börjat med mina sista skolarbeten
Äntligen plocka in tvätten...
nej nej, jag har inte hunnit med nåt
halv fyra åt vi middag, och nu känns det somm det bara
snurrar i huvudet vet inte i vilket hörn jag ska börja

Fick även höra att mamma ramlat i sälen, hennes arm var ur led..
fast hon inte trodde det var något fel på den
nu är det fixat i alla fall
Har inte ens hunnit ringa och se hur hon mår..

Hoppas ni haft en bättre dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej där!



Låter som en händelserik dag! Det blir säkert en bättre dag idag. Vi hörs Katri i mellandagarna!

krm från fam Ryhd

2009-12-22 @ 06:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback