Vab

idag har jag vabbat (vård av barn) Isabella hade feber igår och imorse så vi har varit hemma och tagit det lungt. Men nu i eftermiddags var febern bort och jag hoppas att hon kan gå till skolstarten imorgon.
När jag och bella varit hemma och slöat har Olivia vart en stund på förskola och lekt så mycket att hon inte ville åka hem.. efter tjugo minuter gick hon med på att åka hem med mig!!

Lite kort från helgen.

Barnens teater var så rolig att dom inte kunde hålla sig för skratt själva...
 

Efter bus och lek myste Olivia och Lovisa i soffan


Kusinerna sov här hela helgen och det var verkligen populärt

Olivia passar Elloit


Morgonmys i våra puffar.. Kolla in melvins fina morgon frilla


Våra flickor ville nästan inte släppa pojkarna... Stakars lilla Elliot blev ju nästan sönder kramad

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, tack.. men nja :) Bara en liten hobby.

Ja, det var jätteskönt och härligt!



Älskar barnuppträdanden :) De är aldrig lika mesiga som vuxna

2009-08-18 @ 14:37:59
URL: http://mli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback