Suprise

ÅÅÅÅ vet inte var jag ska börja riktigt... Jag har fått en överraskning av min kära make! jag blev självklart glad men samtidigt fick jag dåligt samvete...

Det hela börjar med att min stora syster ville att hela familjen skulle åka upp till sälen ett par dagar vid jul. Jätte mysigt och jätte bra ide men jag gillar inte att åka skidor eller snö..
fast vi funderade på det ett bra tag att åka med. Men till slut blev det att vi betämde oss för att inte åka med.

Så nu kom min man med en överraskning...

Han hade betällt resa till Mallorca..
Hans föräldrar beställde en resa och tyckte att vi skulle åka med men Martin var inte säker vi skulle behöva pengarna till lite annat och lite tanke på att jag kanske ska plugga.. om jag kommer in. Någon fet lön får man ju inte när man pluggar...
antagligen ville Martins föräldrar ha med oss för nu har dom sponsrat delar av resan och resten tog Martin från sina motorcykelpengar!!!
 Pengar som han ska ha till sin nästa motorcykel... pengar som vi absolut inte för röra bara till hans nästa motorcykel

Så nu fajtas jag och mitt samvete..  och ja får dåligt samvete för allt... bara genom att säga nej til barnen som vill ha glass osv...

ledsen syrran!!!

Mallis here i come med lite dåligt samvete... Hoppas att du bjuder på sol!!


Kommentarer
Postat av: Linda

bara så du vet så e jag inte alls avundsjuk på er..inte det minsta ; )

2009-08-05 @ 22:09:12
Postat av: sanna

Härligt! Inte ska du ha dåligt samvete, du visste ju inte om det!!!! När åker ni o vart? kram kram kram (jag kommenterade även Astrid Lindgren...)

Sanna

2009-08-06 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback