Söndag igen

Japp då var det söndag igen fast vi har haft en ganska lugn och skön helg. Tyvärr har solen övergett oss nu igen.. Var det den sista sommar värmen?? usch vilken ångets jag har när jag tänker på att sommaren kanske är över!! I love sommar!!

Imorse hann jag och mina flickor äta frukost ute innan solen försvann. Mysigt med ute frukost, något som vi gör allt för sällan



Bada, bada!!!


Bella under vattnet
 

Så här skönt var det att bada
 

Olivia granskar vad som gömmer sig under mormors altan


Martin var pigg efter fredagens poker


Nu börjar allvaret för hela familjen imorgon, Martin börjar jobba (mycket ångest idag) flickorna ska vara på fritids/förskola kl 6.20 imorgon. Så nu ska det göras iordning extra kläder och regnkläder som ska med imorgon, så ska ju allt märkas med namn oxå!!
vissa har ju redan kommit in i allvaret...

håll tummarna så att jag får upp flickorna imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback