Snabbis

Detta blir ett snabbis inlägg nu innan jag ska äta och sedan dra till jobbet. Innan jobbet ska jag till bibblan och låna den tredje delen av stieg Larssons böcker. Väldigt bra böcker..

Igår gjorde jag en del trädgårdsarbete men det finns mer att göra...
Jag vet inte när vi ska hinna med allt, har väldigt mycket nu framöver... hur blir det så??

Så här såg det ut när Martin kom hem från jobbet


Han sa till mig
-Är du inte riktigt frisk eller???
ha ha
Jag pratade men syster Helena i telefon då, hon undrade vad jag ställt till med...
Värre blev det sen när jag fortsätte och klippa...

Skyttetrafik till soptippen blev det sen av hela famlijen Ståhl

Ryggen mådde bra igår när jag var igång hela dagen... Ska det vara så nu att jag inte kan ta det lugnt?? Måste hålla igång så mår ryggen bra???
Ja då blir det väl mycket gjort i allafall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var GARANTERAT dig ja drömde om!

2009-08-26 @ 14:31:21
Postat av: Anonym

Du är så duktig så =) Bra jobbat med trädgården!

Ja skynda dig att läsa ut 3:e boken! Det var JU det jag sa till dig att dom böckerna är kanonbra =)

Snart kommer 2:a filmen. Premiär 18 sep!



Kram kram

2009-08-27 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback