Måndag

Så härligt, nu är jag ledig efter att jag jobbat en hel helg...  En helg som gick galet fort!! Med bak och promenader vi hann med ett besök på burger king oxå. Det var super gott med kyckling baugette.

Isabella fick lite kläder av min jobbarkompis så hon är super glad och har förstås på sig en tröja till skolan idag. Tack, för kläderna!!


Jag ska tvätta och plocka lite.. eller lite trädgårdsarbete har inte bestämt mig ännu.

Jag skulle behöva ringa vårdcentralen eftersom jag fortfarande har ont mellan skulderbladen men idag har jag inte så ont.. så jag kanske ska vänta..??
Jag är såå dålig på att söka hjälp på vårdcentralen.. för jag vet att jag är lite av en hypokondriker (stavning??)
Jag vet att jag var arg på min pappa när han var sjuk och inte ville söka hjälp... nu är jag lika dan!!
Sen har jag en konstig doktor som inte tror på mig.. han tror aldrig att jag är sjuk för jag är så ung!! för då kan man inte vara sjuk... Det sa han även när jag hade tennisarm, hmm det kunde man visst få även om man är ung!
Jag får väl be om en annan doktor helt enkelt

I eftermiddag blir det fika på stan med tjejkompisarna och det var ett tag sen jag såg dom så det ska bli såå roligt!! Lite skvaller och skratt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback