Krasslig

Usch vad jag känner mig krasslig.. Har varit lite konstig hela helgen faktiskt!! Vill inte bli Sjuk!!

Helgen har vairt jätte tevlig min syster och familj sov här och dom har pojkar som gillar att vakna tidigt... så det gjorde vi oxå för en gångs skull. Men vad gör man inte för sina gäster.. (idag sov vi till nio)

På lördagen fick vi besök av familjen Ryhd och det var trevligt som alltid. Barnen gjorde en teater som ALLTID och den handlade om ingenting.. eller jag förstod det inte riktigt men dom hade övat ett par timmar..

På söndagen var det kalas för mamma med hela familjen, hur trevligt som helst!! Sen åkte jag och jobbade trött och mätt!! Fast jag hade en ganska lugn kväll på jobbet, Var jag jätte trött när jag kom hem sommnade så gott så!!

Hoppas ni haft en trevlig helg oxå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva! Det var kul att få träffa din syster med familj med. Man hör bara talas om dem, men nuvet vi vad det är för några!

Tjejerena hade kul med, de stensomnade när vi kom hem!



kram

2009-08-17 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback