Katten

Våran Lilla Katt har fått en knäpp tror jag!! Den har alltid vart lite konstig, som knackat på fönstret  med tassen när hon vill in. Fast det inte hörs något alls..
En gång hade vi glömt fylla på hennes torrfoder då hade hon puffat ut matskålen mitt i köket.. så att vi verkligen inte skulle missa detta.

Sen helt plötsligt kunde hon inte gå till matskålen själv utan när vi släpper in henne ska vi följa henne dit... annars jamar hon och tittar konstigt på en! som man är helt koko!!

Nu här om dan skulle jag vara snäll och köpa mat i gele och bitar till henne. Det var ju inte bra för helt plötsligt duger inte torrfodret längre...
när man följt henne till matskålen tittar hon och är det bara torrfoder jamas det och så blänger hon på en...
hon försöker lura oss att ge henne gelebitar flera gånger om dagen

När man lagar mat sitter hon och tittar på en det känns som hon försöker hyptonisera
- ge mig mat människa, annars...

Hon är verkligen en liten luring... kanske smart till och med??

Kommentarer
Postat av: tarja

hahaha vill oxå ha en katt ju!

2009-08-11 @ 21:29:50
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback