inte så mycket..

Här händer det inte så mycket nu.. Vardagen har kommit i gång; inga långa sovmorgonar för bella ska till skolan. Bella är mest arg för att jag inte jobbat på dagen så att hon får komma hem och vara själv!! Vi har lovat henne att hon ska få gå hem efter skolan och vara sjäv en halvtimme innan Martin kommer hem. Men jag har vart ledig och jobbat kväll så nu tycker hon att jag ska jobba...

Igår låg jag mest i solen!! Så himla skönt!! Tvättade lite tvätt med så nu har vi tvätt att plocka in i garderober :-(
Martin var ju så "snäll" och tog upp korgen från tvättstugan oxå.. den var överfull med ren tvätt, tanken var nog att jag ska plock in den nu på morgonen..

Vi har arbetat lite i trädgården oxå, typ bara halva kvar...

Känner att jag behöver komma igång med lite träning oxå, vill men orkar inte... Hittar ingen styrka...
Har lite ont mellan skulderbladen på ryggen trodde att den var en muskelstäckning men den borde ha släppt nu efter 2v?? Vet inte vad det är..
men ursäkter för att inte träna det har jag!!! Ha ha ha

Hoppas ni får en trevlig helg!!
Min ska jag tillbringa på arbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback