Home alone

Wiiiie vad ska jag hitta på!! Hemma helt själv, tyst och lugnt det är i huset..

Mina kära små barn är och våldgästar mormor med kusinen Hampus. Jag körde dom dit igår, jag skulle kört dom vid två innan jobbet men det gick ju inte att vänta så länge... Jag fick köra dom dit vid elva! Sedan åkte jag hem och städade eftersom vi ska få besök i helgen.
Nu imorse vaknade jag helt själv hemma flickorna hos mormor och martin på jobbet. Så jag har avnjutit en frukost i solen i lugn och ro, Härligt!! Nu har jag bäddat i källaren till min syster med familj som kommer i kväll och ska sova här tills på söndag.
Imorgon kommer familjen Ryhd hit för att äta och umgås. himla trevligt! Lite dubbel bokat blev det men det ska nog inte vara några problem.

Idag ringde jag skolan för att kolla om jag kommer in..
Och det gjorde jag!! Jippie!! Nu ska validera till undersköterska. Det ska bli roligt, först ska jag testa mina kunskaper sen bestämmer dom hur mycket jag ska läsa
Det enda problemet är att själva läsandet efter valideringen börjar 5oktober... Och då är vi på mallis!! Det var ju en anledning till att vi inte skulle resa denna höst/vinter... men jag fick ju en resa i alla fall så det är ju tur att jag fick reda på att man kan skjuta upp läsandet till vårterminen vilket jag tror att jag ska göra eller inte. Har inte bestämt mig men det kanske inte är så bra att missa skolan nu när man väl ska läsa??

Nu ska jag ut i solen och njuta av tysnaden och läsa i min bok

Här är mina flickor färdiga för avfärd till mormor

Kommentarer
Postat av: slaven

jaha bäddat säger du inte fullt ut va....... fick ju jag göra

2009-08-14 @ 18:11:26
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback