Helgen som var

Nu i helgen har vi varit på dop i örebro, åkte dit i lördags och hem i söndags. Barnens kusin bus Elliot skulle döpas.
Olivia frågade hemma innan dopet
-När han dopats klart är det fika då??

Hade tänkt lägga in bilder men det var väldigt segt.. jag orkar inte vänta!! Provar imorgon igen

Idag har jag ju återvänt till skolbänken och vårdskolan.. Gick ju barn och fritidsprogrammet där för x antal år sedan.
Det var en ren flashback när jag kom in..
lukten, vissa lärare som psykologi läraren Ivan lika lurig som alltid
Så imorgon är det test som gäller och där efter varje dag... i 2v
kommer nog vara helt slut i mon lilla hjärna

håll tummarna för mig nu!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer gå utmärkt! Jag håller tummarna för fulla muggar!

Kram Malin

2009-09-01 @ 09:28:23
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Ulrika Sjöberg

Håller alla tummar jag kan!!!! Kram

2009-09-01 @ 15:24:20
Postat av: Jessica

Vist är det konstigt att komma tillbaka till skolan haha jag hade Ivar igen och han kom fasiken i håg mig och mitt namn . Väldigt slug man , men rolig ändå. Hoppas det går bra för dig. KRAM

2009-09-04 @ 08:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback