Härligt

Vilket härligt väder vi fått!! Nu jobbar ju jag men ändå allt känns så mycket lättare även fast det var en svettig dag på jobbet idag!!
När jag kom hem la jag mig i sol stolen och läste min bok (män som hatar kvinnor) Jag har ju sett filmen men min kära vän Anna sa att ja måste läsa böckerna oxå. så nu är jag i gång.. fast martin inte gillar när jag "fastnar" i mina böcker...
Han tycker att jag bara läser och läser vid läggdags, hihi!!

Nu har jag och tjejerna tagit ett dopp i sjön, Och ja även jag!! jag tog ett och tjejerna flera nu äter dom flingor med god aptit.
Martin är i stan och ska gå på elfsborg så det är girls only!!

Imorgon blir det jobbet och sen ska jag och tjejerna våldgästa mamma medans Martin spelar poker

ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Duktig tjej =) Läs på!

2009-08-06 @ 20:24:47
Postat av: Tarja

Lyssna på boken istället,,, det gjorde jag ... japps. Damen har städat inte illa va???

2009-08-06 @ 23:47:34
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback